VÄRLDENS LÄNGSTA LISTA

1. Hur gammal är du om fem år? 24 och lever livet hehehee (då kommer man in nästan överallt!)

 

2. Vem var den sista du träffade? Min padre som sade godnatt

 

3. Hur lång är du? 167 cm över havet ell’ va de nu het’

 

4. Vilken var den senaste film du sett? Den där efter hip hip hora i lördays, minns ej namnet? Handlade om relationsanarkism

 

5. Vem ringde du senast? Eija

 

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Gumman, så himla otur att bli sjuk, hoppas det inte gör flygresan jättejobbig bara :( Åh, fan vad coolt att Kenza sitter framför dig, tycker jag på riktigt! Ha det så underbart nu vännen, och krya på dig samt vila upp dig nu. God Jul och Gott Nytt år! Pusspusspuss!!"


till Linniz

(Jag är ~romanskrivarN~, vad fan väntade ni er)

 

7. Vad är dagens planer? Ehhh det är natt nu ÄGD

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Telefonera, gillar gamla skolan

 

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

 

10. När såg du senast din mamma? I söndags? Eller måndags förresten, då hon svängde förbi här en snabbis.

 

11. Vilken ögonfärg har du? Grå/blå/brun-melerade

 

12. När vaknade du idag? Hehehe flera ggr. Tiden jag steg upp tänker jag dock ej förtälja kvinnskapet.

 

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittar en här hemma lite då och då på de mest oanade ställen (hyllor, kökslådor etc)

 

14. Vilken är din favoritplats? I goda vänners lag med BRA musik! Ev en asbraaa konsert.

 

15. Vilken plats föredrar du minst? Väntrum, så jävla boring

 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Göteborg kan man väl hoppas! Eller annan storstad.

 

17. Vad skrämde dig som barn? Traktorer :(:(:(:( Obs gör fortfarande

 

18. Vem fick dig att skratta senast? Något tokigt Emma skrev tror jag bestämt!

 

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ehhh visste inte att det var åldersgräns. Pucko. (Har vinylsamling. Utökas med en Tracy Chapman imorgon:):)!)

 

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och (och båda är lika asdåliga :D)

 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? tisha, troller

 

22. Hur många kuddar har du i sängen? Dos

 

23. Hur många landskap har du bott i? Kaksi

 

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha ojoj, livet

 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? DET HETER SOCKAR

 

26. Är du social? Jävligt. Förmodligen på ett sådant där drygt sätt, därtill.

 

27. Vilken är din favoritglass? Vägrar fan svara Ben & Jerka

 

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vill inte ha pengar

 

29. Tycker du om kinamat? Du menar den västerländska fettversionen av det? Nej.

 

30. Tycker du om kaffe? Well of course, bloody horse!

 

31. Vad dricker du till frukost? Te. Utan undantag

 

32. Sover du på någon särskild sida? Båda, somnar mot väggN

 

33. Kan du spela poker? Försökte idogt lära mig en gång i ti’N. Gick inge vidare…

 

34. Tycker du om att mysa? Självfallet, ~~who doesn't~~

 

35. Är du en beroendemänniska? Det skulle jag inte vilja påstå

 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Neeej, har ingen ~låtsastvilling~, that’s so sad :(

 

37. Vill du ha barn? Vet inte. Både och. Vi får la se. Fosterbarn ska jag dock ta hand om någon gång. Det är skrivet i sten

 

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, ~planning to learn russian someday~

 

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. Dock varit med när folk har behövt det.

 

40. Föredrar du havet eller en pool? Badar inte. Så havet förmodligen, kul att titta på en pooljävel?

 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Jag spenderar helst inte pengar. Men nöjen, konserter, resor, öl isf

 

42. Äger du dyra smycken? Usch nej, jag är väl inte borgare???????

 

43. Har du någon gång testat narkotika? Många ggr :D:D:D Det är askul! Lol…

 

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi. Det är kvar där än.

 

45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga människor

 

46. Välj ett ärr på din kropp? Det som Ceasar åsamkade 2002 med en bandyklubba, under min haka

 

47. Vad har du för ringsignal? Tinika härmandes Barney The Dinosaur som säger: ”I Love You!” med den äckliga pedofilrösten

 

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Säkert något

 

49. Flirtar du mycket? ;;;;;;)

 

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hmm, i mitt rum tror jag bestämt. Av affischerna att döma

 

51. Kan du byta olja på bilen? Haha well no! Vill verkligen inte lära mig heller. Hatar bilar.

 

52. Har du fått fortkörningsböter? Kör inte bil.

 

53. Vilken var den senaste bok du läste? ”Språken och historien” - Tore Jansson

 

54. Läser du dagstidningen? Jeppjepp, every day

 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Läser inte kommersiell skit.

 

56. Dansar du i bilen? Åker inte bil tillräckligt ofta för att få in den vanan. Ska tänka på det!

 

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio Umeå (102,3. ÄGER, bara 60-70-80-talsmusik <333)

 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Krafsar ej. Äckligt ord. Skrev ned lite anteckningar när jag läste VK. Brukar ofta skriva ned tankar när jag läser.

 

59. När var du i kyrkan senast? Minns ej. Har gått ur Svenska Kyrkan, besöker bara vackra kyrkor av arkitektoriskt/historiskt intresse när jag reser till andra städer. Westminster Abbey är den vackraste jag upplevt so far!


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

gud vad du är negativ till allt :-)

2010-12-24 @ 00:38:38
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

du lärde mig det gumman :-)

2010-12-24 @ 02:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0