667

Fuck, precis som väntat så missade jag att uppmärksamma mitt 666:e inlägg. ÅHHH

Gårkvällen var kung; Jag och Mollsan jobbade på en 50-årsfest där vi inte kände någon. Det var kul och livat och vi var busiga/sneaky vilket ledde till att kvällen fortlöpte in i en väldigt gratis dimma som varade länge och väl på Krogen K. Bra kväll, och tänka sig; inte visste jag att iskrossning kunde vara så kul, haha!

Så med Varbergsresans budget säkrad, kan jag inte annat än önska att det vore 2 veckor fram i tiden. Ska bli sjukt spännande att upptäcka Göteborg. Om jag gillart, är det inte omöjligt att det blir framtida levnadsstad eller något. (Man måste ju bort från Norrlandshoran, menar jag)

Enda negativa med jobbet igår var när en välbärgad gäst (man 40+) kom in i köket och ba:

"Min son råkade spilla ut lite såpbubblevatten på madrassen i lekrummet, kan ni torka upp det?".

Han hade inte en nonchalant ton, var på intet sätt otrevlig eller nedvärderande. Och visst, vi var där för att arbeta. I köket, ja. MEN INTE FAN SKA JAG STÄDA UPP EFTER DIN JÄVLA UNGE, JÄVLA MODERATJÄVEL

Aldrig i hela mitt fucking jävla liv att jag skulle be någon annan städa efter mina barn, vilket pucko


Usch, jag hatar verkligen att man omges av idioter vars fan man än vänder sig. Jag älskar människor, och att lära känna nya, men samtidigt är jag väl inställd på att gemene man är dum i huvudet. Det är så.

Kommentarer
Postat av: AnonymJävel

Hahaha. ååååh, moderatjävel:D vad är du då som knäpper med fingrarna efter servitörer???;) hihi. Jo visst var det en fin tischa, jag önskar att jag skulle ha den kvar... moaha:D Eller den finns säkert kvar någonstans... Hoppas ni är taggade på studentskiva nu:D sj. missade ju jag allt nu och dessutom ville jag väl egentligen inte gå etc etc.:D

2010-02-22 @ 11:07:06
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0