A lung

"År 2007 nominerades gruppen till sex Grammisar. Nomineringarna gällde "Årets Album", "Årets Artist", "Årets Kompositör", "Årets Musik DVD", "Årets popgrupp" och "Årets Producent". The Knife vann osannolikt alla sex nomineringar, vilket är rekord för en grupp i deras genre. Gruppen hade emellertid inte heller denna gång några planer på att medverka vid ceremonin, och mottog därmed inte sina priser. Istället hade de spelat in kortare videohälsningar: en i vilken två äldre kvinnor i obskyra masker meddelande att de inte planerat att närvara "vid kvällens festligheter", och en annan i vilken en yngre pojke med förvrängt utseende tackade för att "ni tycker om mig". Det faktum att bandet nekade till mottagandet av sina sex priser ger dem en sorts rekord även inom denna kategori."


Blev ingen fettbulle idag men jag sörjer eeeej för de säljs även imooooorrn så jag klarar miiiiiig

 

PS. Var en av 3 ambitiösa elever som behagade besöka Sam B (=pluskurs) denna dag; stående ovation???? DS

PPS Kan tillägga att jag hatar Sam B vilket gör ovanstående påstående extra anmärkningsvärd. DDS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0