Hallo aus Berlin

Jag och Hannizc00l beskådade nyss filmen som hon tjatat ungefär hela trean och halva tvåan på att få se; nämligen "Oliver och Gänget".

Det första intrycket av första scenen: "Åh JA, New York, 80-tal, HURRA! Åh nej stackars kissemissen, left over och allt... och regnet sen då också!"

SEN, kommer det man väntat på i några få min (typ 2); den coolaste killen i stan, allas idol, Disneykaraktärernas Rolls Royce, hundarnas hund:

Dodger. En k00l kille med korvlängd runt halsen (älskar den detaljen extra mkt, jag och min mage som dissat kött i 9 månader idag), solbrillor på nosen och mustasch, han hoppar mellan biltak i trafik och sjunger samtidigt, och kör lite häftiga moves på det. Vilken man!!!






Antingen ville man ha honom eller va honom


Och jävla Sykes är ju en drygiz - kombinerad kapitalistjävel samt mördare. Härligt ond!!! Och vad Oliver anbelangar.... tja.... han är liten och en mes. And that's all I can say about that

Och vad hände med att jag hatar hundar och älskar katter? Får lov att göra ett undantag i detta fall, minsann

herråp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0