hyllning eller ohyllning till det ärade fettet

Läste nyligen 160 blogginlägg på rad. Ganska slitsamt. Blev även lite less på att få ett tolfte inlägg om semlor kastat i ansiktet: med bilder på semlor, med diskussioner om semlors fantastiska inverkan på mänskligheten etcetera; eftersom jag nyligen blev så äckligt mätt av en (plus att jag åt en tidigare denna dag, as well).

Ser jag en till bild på en semla så....blir jag SICK

Så, bara för att reta mig själv ytterligare:











Oki nu är det färdiglekt, får fan kväljningar nästan

Kommentarer
Postat av: Monka

Är jag den enda som inte har förtärt någon semla i år? De är inte ens goda ju.. :S Hmm, jaja jag sket i det.. det är ju patetiskt att bakelser får egna dagar? :/

2010-02-19 @ 13:52:15
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

SEMLOR SUGER!!!

2010-02-20 @ 19:08:39
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0