rullande stenarnaaa

L000L, har inte använt internet på futtiga 2 dagar, och självklart har hela fucking facebook förändrats. I do not understan anything of it!!!!!

Vet inte varför jag bloggar, such a waste of time. Men man måste ju ställa upp för fansen iofs, visst är jag schnell??? Filippa Schnell. Skulle jag gifta mig och byta namn, skulle jag gifta mig med en Schnell

Aja, nu ska vi se filmen alla hatar (Moulin Rouge dvs), äta Ahlgrens Salta Bilar (OMG att de tillvekar en sådan nu, har mycket höga förväntningar!!!) och sedan tar vi nog en liten tripp ned till TC ikväll. De jävlarna har tydligen börjat med 21-årsgräns nu, men känner man rätt männisor kommer man ju in ändå ~~~cool-VIP-nice~~~


Ha en fin kväll, och förvänta er ingen uppdatering på några dagar, har nämligen inget internet @ the moment (abstinensen kliar fortfarande i fingrarna but Ill manage it)

HeRrÅpppP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0