cat people putting out fire

Jag, angående NkAläxan: "Får man verkligen ge läxor från en dag till nästkommande?"
Elin, smått idiotförklarande av mig; "Ja, vi går fan gymnasiet och inte mellanstadiet ju, haha!"

Men ändå. Jag hatar NkA med jävla överäckligt pedagogiske acetonmannen. Han pratar till en som om man vore en utvecklingsstörd femåring etcetera. Den positionen uppskattar jag ej att befinna mig i


DÖ, KURSJÄVEL - DÖÖÖÖÖÖ


det ända värda med kursen kommer att vara att få se hur det går för ZÖ[email protected]

Hur skall hon klara sig instängd i burkjäveln, så hiiiimla länge????


Nu ska jag gå och deppa och göra läxan

Kommentarer
Postat av: Maja

Men sluta gnäll! alla får ju läxor!

2010-01-28 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0