ehhh, kreationism?

 

Den artonde januari. 18/1. Händer det inte något speciellt idag? Är det ingen som fyller år? Det är 347 dagar kvar av 2010. Hilda och Hildur har namnsdag. Kungliga Svenska Operan invigdes 1773. 'Vi på Saltkråkan' börjar visas, år 1964. A.A Milne föds 1882. Och här sitter jag och dankar, nuförtiden har ordet utvecklat en negativ klang. Men ändå; tack internet för all värdefull information du bjuder mig

 

Det är lite intressant det där med internet. Kommer allt som läggs in på internet alltid att finnas där? Om blogg.se finns kvar, hyffsat oförändrat, om 50 år, och jag fortfarande inte raderat denna blogg, kommer mina barnbarn att kunna läsa vad jag skrev 26:e oktober 2007?

 

Internet är en sjuk uppfinning. FAAAN nu välte jag omkull vattenglaset på nattduksbordet - L00000L!!!!!

 

Arcade Fire är chill. Måste se Snabba Cash till veckan. Fast just det, jag glömde att svenska filmer oftast suger. Men denna kanske är undantaget som bekräftar regeln? I hope so, I surely do

 

 


Kommentarer
Postat av: molly

Arcade Fire är det bästa som finns. Följ med mig och nils på snabba cash!!

2010-01-18 @ 21:14:12
Postat av: Monka

Svenska filmer suger inte!! Det är svenska serier som suger..

Ta alla Fares-filmer: Grymma

Smala Sussie: Grym

Tjenare Kungen: Grym

Så som i Himmelen: Grym

Milleniumserien: Grym

Och en massa flera säkert som är grymma

Oddsen att Snabba Cash är bra är höga :D



Däremot serier som Beck, Wallander, Avenyn och annat skit suger :D

2010-01-19 @ 17:15:59
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0