Frederic, mhmmmm

Folk som inte inser det underbart vackra och fantastiska med klassisk musik tycker jag otroligt synd om. Jag menar, är inte Prelude Op.28/15 in D flat major 'Raindrop' ett genialiskt mästerverk, så säg? En vacker dag skall jag spela det.

ETQ's mobil kommer finna vägen tillbaka till sin rättmätiga ägare på tis, för det var ingen cphora som stulit den, bara en bekant som råkat få med sig den i sin väska på mysko vis. Tur, hur som! Det gladde mig enormt.

Amandus kom hit med fan huuur mkt godis som helst; liksom 4 Haribopåsar och en stor Marabouchokladkaka. Ba : "Det var billigt och jag var hungrig efter jobbet!". Det lustiga med denna händelse är att han alltid var den som dissade påskäggsgodiset, som äter minst efterrätt etcetera. Ingen godisgris som Ville griskille, med andra ord

Men någon gång ska man väl.  (kan tillägga att jag erhöll en påse colanappar - värt!)


Hoppas ni är nöjda nu era jävlar - nu har jag spenderat asmycket av min viktiga fritid på att ladda upp bilder på fb - för ER skull! Tacka mig mentalt, för helvete!!!!

Åh jag älskar Chopin

Nu ska jag renbädda min cama, kung

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

tack för bilderna på fb <3 <3



NEJ, byt inte sängkläder!! dom ska lukta full ETQ för evigt (LLLL)

2010-01-24 @ 21:33:30
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0