I watched the needle take another man

Efter diverse lagande, städande, samt töntigt sms-konverserande om Amerika, vietnamkriget, tidsresebussar, att röka på på woodstock, och om pascifism, så anlände jag slutligen till Mollsow, sent om sider.  Vi plus co: såg någon underlig film som mest framkallade ilska.

Blir arg på sadistungar samt den stereotypa skräckfilmsidiotin liknande: "Åhhh neeej - de mördar min blivande fästman och jag håller i en mobil men ringer ändå inte efter hjälp, eftersom jag är cp!!!!"

Hmmm. Tappar mer och mer intresse för skräckfilmsgenren (om nu denna film räknades till det, blev inte speciellt rädd nämligen).

Jaja, alltid kul att chilla med chill chillin' people osv så det var ju värt


Lewis tha maaan


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0