note to self: kolla om the xx är nåt att ha

Ok , jag har haft en lektion av NkA, men kan redan nu konstatera att Jan kommer förstöra hela kursen. Fy faaaan vilka tråkiga timmar vi har framför oss, orkar inte

Dock så börjar Konstnärlig Tillämpning imorrn, skall bli spännande att se hur det är att ha bildlektioner utan Irritationsobjekt nummer 1. Gissar på en sweet relief

Kom inte allt för länge sedan hem från my bros på Å-hem. Gunnar gjorde asgod spenatpasta (serri sjukt gott) och dem gjorde mig besviken genom att röka under fläkten!!!! Liksom:

"Orka gå ut när man fryser och det är snö överallt... Men vi ska bara göra det fram till feb och sen i sommar skall vi vädra dygnet runt!"

DISGUSTING


Vi skulle styra film men jag var trött som ett spädbarn (ok, har ingen aning om huruvida spädbarn är trötta eller ej, men de lär ju inte ha överdrivet mycket energi) och Ville skulle upp tidigt, så vi såg på handboll istället. Förstår mig verkligen inte på fenomenet att TITTA på andra som bedriver sportsliga aktiviteter. Man kan verkligen inte ta på spänningen, för den existerar fan i mig inte ens

Hade jag varit handbollsspelare på den matchen vi kikade på, så hade jag fan fått panik över alla jävla signaler som ljöd i tusen deci 24/7. Jag menar, jag får fan damp bara av att höra hemtelefonen ringa (FINNS det något mer stressande moment i vardagen???? Det ligger högt upp på listan iaf!!!)


Imorrn blire piiiiiipes och mina pengar är egentligen slut sen Londonet, men jag får väl tigga ihop till en Staropramen Granat, åtminstone. Öl ska man ju ha.  OCH MUSIKQUIZEN SKALL VI FAN I MIG VINNA DENNA GÅNG

tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0