Paul and Art


I'd rather be a sparrow than a snail.
Yes I would.
If I could,
I surely would.
I'd rather be a hammer than a nail.
Yes I would.
If I only could,
I surely would.

Away, I'd rather sail away
Like a swan that's here and gone
A man gets tied up to the ground
He gives the world
Its saddest sound,
Its saddest sound.

I'd rather be a forest than a street.
Yes I would.
If I could,
I surely would.

I'd rather feel the earth beneath my feet,
Yes I would.
If I only could,
I surely would.



Har hittat hittat tillbaka till Simon & Garfunkel igen. Det var faktiskt den första grupp, näst efter brända Beatlesskivor, som jag fick ett helt album med för flertalet år sedan. Eller skivan är egentligen Amandus ex, ex, ex, osv. Men nu är det min! Den har tydligen ägts av fler innan, då namnet Olof Olsson, från Trelleborg, finns med där på en klisterlapp.

Vilhelm tycker att musiken är deppig och gay, but I most certainly not agree with that, not at all.


Just det, dygnsvändning var det ja. Nigthty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0