sisterray

Åh, det var verkligen fint att träffa kamrater kära kamrater och mina fina klassisar idag. Höll dock på att somna på Sam b av uttröttnad. Hade gärna lagt mig tidigt ikväll, but there's too much to do. Känner dock verkligen taggen över att få vara ledig VARJE måndag f.r.o.m nu, älska VT-10 <3

Har precis beställt things from Ginza. Älskar internetbank - så sjukt smidigt! Blev iaf: "V for Vendetta", och 2 skivor: "The Knife - The Knife" och "Bob Dylan - Nashville Skyline", alltsammans för typ 200 riks, sjukt värt. ÄLSKA IB (= min nya förkortning för internetbank för er som inte fattar ett jävla skit)


Funderar över vad jag mer skall göra med Londonbilderna bortsett från dem som skall användas till mitt PA100... bilddagboken dissar alla så det vet jag inte om jag pallar, men fb känns typ också drygt. ÅHHH vad gör man när man vill visa hur askul man haft, samt få internetbekräftelse som egentligen inte betyder ett skit, när alla jävla communitys är icketilltalande?????



Dagens bra: Fick mvg i både sve b och rellen, de enda två betygen som jag verkligen bryr mig om.

faaaaaaaast, känner inte hundraprocentig glädje, för att komma till punkt två:

Dagens dåliga:
Att jag inleder en 'hej-jag-vill-dra-härifrån-känsla' i detta nu.

mat

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hahahha sve B och rellen är typ det enda jag bryr mig om också ;) ;) ;) ;) ;)



BDB!!!!!!!!!!!!!

2010-01-12 @ 21:26:22
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: molly

BDB!!!!!!!!! och FB!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-12 @ 22:42:50
Postat av: Monka

NAJS du köpte V för Vendetta! Best evah <3 Jag har också gjort storbeställning, fast på CDON. Ska hämta den på posten ikväll!



Men duu, bilder på BDB NU!!!!!!!!!!!!! :D

2010-01-13 @ 13:32:26
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0