"Travel is a means to an end. Home"

Tjatja bloggen!!!!!!

Förlåt för att jag försummar dig ideligen. Vet inte vad det är för fel på mig. Det finns några skälbara alternativ till detta hänsynslösa beteende:

  1. Kanske fick jag ett liv till slut, vilket gjorde att jag sakta men säkert kunde häva mig ur internets demoniska klor
  2. Kanske har jag befunnit mig på platser där internet inte har varit allt för enkelt att bruka just där, just då
  3. KANSKE KOM JAG PÅ ATT JAG HATAR DIG, BLOGGJÄVEL
Hittade massa skivor i ett skivställ här hemma;  typ rysk folkmusik, afrikansk/australiensk världsmusik, ragtimemusik, Chopin, Elvispelvis och inte mins en sextiotals samlingsplatta som jag njuter av i detta nu!!!! I mitt nästa liv skall jag födas 1950. Kommer bli K-U-N-G


Ha en fortsatt trevlig fredagskväll kamrater kära kamrater :)


Biooo ikvälllll med Mollzan, Nizze och Hannizzzzz. Joel Kinnaman som Dickan i Tjenare Kungen måste för övrigt vara en av svenska filmhistoriens snyggaste karaktärer. Får se om hans nya karaktär håller måttet ikväll igen, med andra ord!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0