vad heeende me kniveN?

Gudis, här har man dissat bloggen i typ ett-två dygn och sen ser hela användarsidan annorlunda ut helt plötsligt.  ♪ Cha-cha-cha-cha-changeeees ♫ . Inte mig emot dock, det är bara trevligt


Hade detta inlägg skrivits för en timme sedan, hade det sett ut så här: "OMG OMG OMG - The Knife har en nyyy skivaaaa!!!!! OMFGGGGGG!!!!". Nu har jag lyssnat lite på den via en sida, här , och tagit reda på fakta. Det är tydligen något samarbetsprojekt, till en opera eller något?

Min bedömning av skivan hittills; är att de flesta ljudspår består av crazy-the-knife-sound baserat på randomljud plus operasång. Jag är tyvärr inte överväldigad, än så länge....

Kanske är jag för trött, eller så måste man helt enkelt lära sig uppskatta denna skiva med flera lyssningar?

Den som lever får se!



Kvällen har tillbringats med ETQ och Mr Lovah Lovah, och det var mycket trevligt, bortsett från att de hade någon temporär störning, vilket ledde till sjuuuukt låg underbältethumor exakt HELA kvällen. När de två taggar varandra.... då kan man ej veta vad som kommer att ske

Ex:

F: Har du någon slickepott?
E: Vad ska du med den till?
L: Till att slicka DIG


Jag lovar, kvällen bjöd på grövre skämt än så...... Tooookisarna!

Well, nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0