färgläggning av duvor

Lyssnar på Knivens operaalbum. Tänkte försöka lära mig att älska det once and for all.

Var på mitt livs första arbetsintervju idag. Kände ingen nervositet innan, vilket var skönt. Pratade på som vanligt och kände hur väl jag formulerade mig (älskar när man känner att man har totalkontroll och grepp om situationen - exakt som när man håller tal).

När hon började plocka fram viktiga papper som skulle signas, samt papper till lönekonto kände jag: SCORE. Trodde ej att jag skulle få besked redan idag?! Inskolningen är på tisdag i alla fall, och det känns fantastiskt underbart. Har velat jobba med detta i 1½ år och det känns helt perfekt.

Blir således ingen Stockholmsresa nästa vecka, men det gör inget. Försöker satsa på att besöka Pride med ett gäng i alla fall, och det är väl bara 2-3 veckor dit? Blir kingen!

Nu ska jag dricka kaffet och bege mig mot det så väl återbesökta Sofiehome once again.


Pussinussi!





king? kung? eh, nej lol - earl

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

grattis igen älskling <<3<3<3<333

2010-07-10 @ 01:59:19
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: mickilito

Åh vad skönt med jobb filippisen, vad är det du krokat för något? :)

2010-07-10 @ 17:24:51
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0