Stockholm nästaaa


Cha cha mina små telningar höll jag på att skriva, men det var ju inte riktigt rätt. Menar förstås elsklingar (skare va, skare va E).

Svarta naglar än en gång, men det var längesedan sist. Samma färg går dock ej att förnimma i mitt inre, inte ens millidel utav en promille. Det finns en chans att denna helg kommer att bli fantastiskt awesome. Resten låter jag vara osagt tills upplevelserna tar vid. Vi ses nästa vecka, pussinussi!




Note to self:

1. Glöm ej V for Vendetta för bussresan
2. Köp en Prideflagga
3. Påbörja debattartikeln om Halalkött.

NÄSTA VECKA kommer min älsklingsgubbe Winstonboy hit, då skall han börja att bo här. Åhhh vad jag längtar! Mer om detta då.

Hejz svejz på eder

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

du kommer ändå kamma ;---)

2010-07-29 @ 02:30:59
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Jenny

V FOR VENDETTAAAAAAAAAAA! <3

2010-07-31 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0