the salty cat







Allså jag kommer aldrig fatta eller acceptera varför de bytte ut detta konstverk mot en så jävla ful design som inte ens är värd att få visas på min blogg. Det var visserligen ca 4 år sedan. But I still haven't come over it yet. And never will.

Plus att de smakar saltlakrits med en underton sötlakrits nuförtiden?!?!?!??!?! Har de bytt recept blir jag arg på riktigt. Sötlakrits kan ta sig.



PS Mina syskon samlade på tomma tablettaskar på 90-talet. En sjukt meningslös syssla egentligen. Vad ska man tänka; ba: "WOW: Min 500:e i samlingen, SCORE!!!!!" DS

Kommentarer
Postat av: H

att samla på meningslösa saker = 80-talisternas stora thing (förutom att vara bäst, moahahaha)

Jag samlade på KAPSYLER (mmm, stinkiga gamla kapsyler...) och andra tröga saker. Min favoritsamling (som fortfarande finns kvar) är min STENSAMLING. När jag varit hemma de senaste gångerna har jag gått igenom allihopa och jag minns fan mkt! <3 <3 <3 mina stenar.



Det gick så pass långt (alltså i juli nu 2010) med min nostalgi att jag nästan tog hem några nya extraordinära stenar (helt vanliga stenar man hittar på marken)när jag var ute och kastade macka med kajsa:)



mmmm.... <3 <3 <3



(förutom de meningslösa sakerna hade jag frimärken och glansbilder, klistermärken etc etc <3)



(och egentligen var väl de äckliga kapsylerna min systers från början, men jag fick ta över den, moahahah)



(och det här var på den gamla goda tiden när läsk fortfarande såldes i glasflaskor och hade alldeles underbart vackra kapsyler, typ muminmotiv, musse pigg, långben etc etc <3)



2010-07-20 @ 23:16:48
URL: http://pokerhanna.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0