4/6-2010

Varför har jag slutat läsa bloggar för? Ju längre jag väntar desto fler olästa inlägg på bloglovin. Ju fler olästa inlägg, desto mer otaggad blir jag på att ta tag i det. Hmmm..

Håller på att bli förkyld, och ska även vakta utställningen imorgon 13.00-15.00 = asjävla kul. NOT

Dagen har likväl varit kung. Kräl-Magnus var fan klockren! Ångrar typ att jag inte valde film. Eller neeej för då hade jag inte träffat mina underbara klassisar iofssss!

Halloumi är asgott, kan jag efter ikväll äntligen konstatera. Igår åt jag så stark mat att ögonen nästan tårades, näsan rann och läpparna typ gick sönder. Amandus, Ville och Linda bara skrattade. 90-tals musik är ändå something special

Nu ska jag döda min förkylning med teeee och honung

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

är också förkyld :( :( :( kul då!!! ja love kräl-magnus 4ever (L)

2010-06-05 @ 14:20:54
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Jenny

men tackar tackar! :D Hahaha det finns ju en video där dom har filmat de mesta av insläppet, det finns en bit där dom zoomar in på dig, du måste se det xD Tror att det är VK som har det :)

2010-06-05 @ 19:14:30
URL: http://jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0