7/6-2010

Favoritcafé: Station är det givna svaret, men Kafé Göteborg och Kafé Viktoria kommer på god andraplats

Favorittidning: VK (läser inte så mycket nöjestidningar för tillfället). Gamla KP äger dock!!
Favoritplagg i garderoben just nu: Min gamla Nirvanatisha jag fått ärva av Hanniz, samt flanellskjortan jag fick av Jessica som ärvde den av Emma, som fick den av Lasse, som mamma sydde in åt mig

Mitt rum kan beskrivas som: Bohemiskt chill, med ett glädjefyllande piano och Londontavlor
Mig själv med tre ord: Beatlesfantast, estetisk, optimist
Jag tränar: Inte för tränandets egen skull; men cyklar och promenerar ofta
Jag ville bli när jag var liten: Typ veterinär eller nåt annat töntigt
Nu vill jag bli: Samhällsdebattör, frilansande skribent, delägare av kafé
Humör just nu: Sjuk = less, samt lite filosoferandes över existentiella frågor
Är det nåt du absolut inte äter? Kött, vad som helst från McDonald's, Vildmannens Vidriga Falafel
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska
Sparare eller slösare? Inget. Konsumerar inte mer än jag behöver, men sparar inte eftersom jag inte har något egentligen att spara
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Om jag får barn: gärna många. Det är underbart att växa upp med många syskon på alla de sätt
Bio eller promenad: Bio om det är en värd film, men rent generellt väljer jag hellre att vara ute och promenixa
Är du kittlig? Inte mer än någon annan skulle jag tro
Chips, morötter eller godis? Lakrits och BRIEOST
Stökigt eller välstädat? Välordnat
Kaffe eller te? Båda ;););););)

 

Denna sida är ju så stört smart och underbart klockren: GarfieldminusGarfield

 

Hatade Gustaf när jag var liten eftersom seriestripparna var så trååååkiga. Men detta ovan är ju bara genialiskt!

 

Update: Jag roflmaoade så jävla mycket åt denna sida så att Hanna hörde det från mitt rum till sitt ~rökträd~. SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

va äru nattmänniska?! har aldrig märkt det :S :S :S



btw, vad fan är ett rökträd? lät som att hon typ röker inne på rummet

2010-06-08 @ 00:00:53
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Ne, de e mycke du inte vet om mig lila guman :P;P;P:P:P



hur ofta har du träd inomhus gumzan? det är ju just trädet som poängterar att det faktiskt är utomhus. ¡No comprende!

2010-06-08 @ 00:10:06
Postat av: molly

varför är det töntigt att bli vetrinär

2010-06-08 @ 17:34:38
Postat av: /innehavaren av denna blogg

för att DU ville bli det, gumzan



;););)

2010-06-08 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0