All is full of love

Oki egentligen en dag kvar av min 90-talsvecka, men jag pallar verkligen inte leta reda på någon till jävla låt. Ni levde för fan ändå på 90-talet så tänk tillbaka själv vettja

Emma har varit här och chillat. Vi har ätit, lyssnat på musik och promenixat.  Med andra ord precis som en söndag skall spenderas. Det ägdééé

Nu ska jag iväg till Linn-slickepinn och prata och kika på min älsklingsgubbe nr ett: Winstonboy. Ett smakprov på hans fantastiska söthet:



Skulle ladda upp fler bilder men dattan laggar (ni vet, lämnade ju aldrig tillbaka skoldattan och den är ju inte utav högsta kaliber om man säger så...) och jag har bråttom, so maybe another time, yeees!

The Smiths och starkt kaffe är en ytterst angenäm kombo, vågar jag påstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0