filosofi uti natten

Oki varför låter det och förmodligen lever det något i mitt rum? (eller lever och lever, är väl snarare något dött = någon randomande) Vilken tur att det enda jag är rädd för är höjder och mainstreammusik :---)

Hahaha denna fråga av ytterst filosofiska karaktär hittade jag slarvigt nedkluddad på en lapp som skrevs halvsovandes in the middle of tha najt för ett tag sedan; "Ligger navelns utseende förutbestämt i generna; eller avgör avklippningen hur den kom att se ut?"


SVARA ERA B-TJCHESS VET ATT NI VET DEN DOLDA SANNINGEN



Bild tagen exakt för 365 dygn sedan, så när som på 45 minuter. (I en stad som heter Bor och slutar på....LÄNGE)

Kommentarer
Postat av: molly

fett cool bild

du och jag som syskonen dreijer typ ;-)

2010-06-25 @ 10:06:32
Postat av: /innehavaren av denna blogg

ahhhh, faktiskt!!!1

2010-06-25 @ 12:26:54
Postat av: Emma The Queen

avklippningen tror jag

2010-06-26 @ 14:58:49
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: H_VonSlitz

Alltså, jag trodde också det berodde på klippningen, men sedan fick jag höra att det inte beror på det.

För de klipper ju alltid lika mycket, MEN sedan faller ju stumpen bort av sig själv = genetiskt?



Utåtnavel är speciellt, fast typ fräschare. Man slipper ju äckligt ludd och shit!

2010-06-27 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0