lyssnar på def leppard och taggar och sånt

AHHHH, man vet ju inte var man skall ta vägen med alla känslor som krigar inom mig! Jag kan verkligen inte förstå att dagen är imorgon, att STUDENTEN sker nu. På riktigt. Jag är så sinnessjukt jävla taggad, nervös, euforisk, nyfiken, OCH ALLMÄNT LYCKLIG

Tror att morgondagen kommer bli awesome.

Hanna flyttade precis sitt pick och pack nu. Det är så stört att hon bott här sedan februari, hur fan kunde tiden gå så fort? Nu är hennes rum tomt, lika tomt som mitt inre... Haha förlåt, men det känns faktiskt väldigt tråkigt. Man vande sig sjukt fort vid att alltid ha en nära vän i ens omgivning.

Imorgon skall jag få en sista fantastisk dag med ett gäng underbara vänner - sista gången som klass, men absolut inte sista gången i livet. Det är jag övertygad om.

AHHHH, nu ska jag förbereda musiken till flaket lite till, måla naglarna och fixa massa shit... ojojojoj.


Har klippt side-cuten idag förresten, ägde ;););)

BLAHABLAHA VET INTE ENS VAD JAG SKRIVER LÄNGRE HERRÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0