Tema 90-tal fredag

Hejzan! Dagens film kunde ej bäddas in = jag kan inte publicera den på bloggen; på alla olika uppladdade filmer på tuben så var inbäddningen inaktiverad. Drygge

Så därför är musikvideon länkad här

Det är alltså låten Hey boy Hey girl, av Chemical Brothers. Började bli lite småintresserad av elektronisk musik redan när jag var mindre (jag och Hanna pratade idag om våra första The Knifeminnen, varav mitt var musikvideon till Heartbeats, någon gång under 2001.), detta är dock inte riktigt den sortens elektronisk musik som jag gillar. Jag är mer into elektropopsstuket.

Videon är i alla fall crazy och konstig, men samtidigt medryckande. Kika på, kika på


Berättar mer om världens bästa dygn (=sturren) i ett annat nästkommande inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0