ljuva befrielse

NU är min sista skoluppgift avklarad! Utställningen är redan uppsatt, jag hann med att göra en film på en vecka (kommer nog aldrig riktigt förstå hur jag lyckades med det där, med tanke på hur mycket saker som talade emot för det), PA100 för evigt över, och efter imorgon behöver jag dessutom aldrig någonsin mer ofrivilligt redovisa dryga saker. Idag har jag lämnat in både NkA och SamB. Det är skön..T

Tänk er: aldrig mer behöver man öppna upp fronter i panik 2 h innan deadline och hämta ner dryga uppgiftsbeskrivningar! Aldrig mer kommer jag behöva prioritera bort livet framför totalt meningslösa arbeten, som i förlängningen egentligen inte gör någon skillnad alls på det framtida livet.

SÅ UNDERBART ATT JAG EJ FÖRSTÅR DET.

Nu ska jag njuta på riktigt av vareviga sekund av denna vecka som är kvar till studenten. Njuta av närvaron av alla fantastiska människor i världens bästa BL3, den stund som är kvar.



Detta borde man nästan fira med fika. Synd att det är mitt i natten, annars hade jag  befunnit mig på the one ane only - Station just nu. (hade inga bilder på ätbara ting, därav bara dryckeRRR)

Blir en fullständigt avslappnad sömn med all förut så existerande skolstress numer totalt obefintlig och bortflugen, denna natt

NIGHTY

Kommentarer
Postat av: Monica

Skön...T!



Sedan kommer stressen över arbetslöshet och obefintlig inkomst. Haha, jag är en sådan glädjedödare :D

2010-06-03 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0