bloggfenomenet som tar över

Kommer på mig själv med att skriva ett totalt poänglöst, innehållsbefriat inlägg. Ni vet ett i kändis-blogg-stuket liknande: "Idag har jag bla bla bla. Nu ska jag bla bla bla"

Och då blir tankegången som följer: Varför blir man så beroende av att uppdatera äckliga internetsidor, att man skriver något bara för att, och inte för att det är givande för någon? För det är varken kul för mig att skriva det, likväl som det knappast tillfredsställer läsarnas läsartörst på ett värdigt sätt.

Jag uppmanar härmed till bloggtorka om folk inte har bättre saker att skriva!

Tror att en Beatlesperiod är på ingång. Det känns så. Det är bra!

PS Facebookskiten är fulländad nu när den efterlängtade gruppen äntligen skapats. Joina! DS

PPS Usch, fick Dèja Vú precis nu, det är så äckligt hatar det hej då DDS

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

du får inte sluta skriva på bloggen, isåfall förlorar du en kompis; MIG!

2010-03-16 @ 15:47:26
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0