här får du ett till inlägg, jävla blogg

Lyssnar igenom gamla Spotifylistor jag inte lyssnat på på tusen år ungefär. Läser gamla deprimerande dikter som skrivits förr. Det är ganska intressant att analysera i efterhand, må jag säga. Jag och Hanniz ska göra en kung film till Konstnärlig Tillämpning (BL3 behöver sannerligen komma på en förkortning på den kursen, så jävla många långa oooord (oki 2 st men vafan)).

Den ska inte bli äckligt konstnärlig och överdjup liknande cpfilmen jag och Lova såg på Tate. Men den ska bli estetisk tilltalande och ~~vacker~~.

Nu ska jag tvinga med min sambo på kvällsfikiz.


Kommentarer
Postat av: HannaTestar

Time is irrelevant

I am a machine!

2010-03-03 @ 18:58:28
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0