hej du äckliga projekt, kan du dö?

För att fortsätta på mitt internet-inspirerade-formulerings-sätt: OMFG VAD JAG HATAR DIG!!!!

(angående pa100 alltså)

För första gången på länge uppskattar jag denna skitsida. Här kan jag skriva vad fan jag vill, hur kravlöst som helst. Jag kan skriva när helst jag känner för det, vilken bullshit som helst, hur grammatiskt inkorrekt jag vill och det är så SKÖNT!!!

(Tar ut mina pa100-rapport-skrivar-aggressioner här och nu oki???)

Nu blir det fan inget mer skit. Tack du idiotiska kurs, för att du ledde till att jag missade denna assoliga ljuva söndags smekande varma strålar mot min hud. Helvete då.

ps, checka in detta! kändisssar på TC ds


Molly smygfotade mig, i yogasovsalen @ Emma's place i Dagsås. Vill även tillägga att en idol till mig sovit i samma säng  = VÄLDIGT COOLT.


Nu blire chirre utan dirre och en film med Hanniz!

Kommentarer
Postat av: T-rex

jag håller med, älska kravlöst skitskriveri!!!!!!!!!! (gäller dock inte mongon som särskriver)

2010-03-22 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0