See me, feel me, touch me, hear me

Väntar på att min ~~Tyska Citronkaka~~ skall bli redo att tas ur ugnen. Bakar verkligen aldrig, men ibland rycker min kreativa ådra även inom bakområdet, och då äre bara att "köra i vind". Ska bli gött.



Detta är definitionen av att SPELA LIVE enligt mig. Såg detta klipp första gången i vintras, då jag lånade den 4 h långa dokumentären "Woodstock 1969 - Director's Cut" och jag blev helt tagen. Paralyserad. Var tvungen att se om klippet 3 ggr för att smälta det. Det är så vackert. Så Perfekt.

Ni måste dessvärre se det med bättre ljud- och bildkvalité för att göra klippet rättvisa. Men oroa icket, ska köpa filmen sedan så då äre bara att kika pååå.

Har sagt det förr, och säger det igen: Kommer aldrig någonsin i mitt liv att sluta gräma mig över att jag föddes ca 39 år för sent för att ha kunnat deltagit under Woodstock 1969. Det hade utan tvekan varit den största upplevelsens i mitt liv, annars.

Men vad gör man

PS Om ni ser klippet, se HELA för fan. Allt eller inget. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0