tell me people am I going insane?

Jag kontrade Monica rätt bra igårnatt på väg hem från Krogen K:

M: "Jag dör i min hora"
F: "Jaha, fan vad nice, då är du en horunge alltså? Ett dött horfoster?"

M: "Jag fryser som en hora!!!!"
F: "Ja, men det är ju ganska logiskt, horor är ju ofta lättklädda så?!"

Politiskt inkorrekt samt oempatiskt att dra sådana skämt, men ibland bör man ju. Eller bara helt enkelt gör man ju

(ps förmodligen inte askul att läsa detta nu, men ack vad vi skrattade då i den sinnestämningen ds)

































jag i mitt hårdrocksesse jag alltför sällan får chansen att befinna mig i.


TAGGA KIWI MADDOG'S RELEASE-PARTY DEN NIONDE APRIL!!!! ALLA 20+ BE THERE OR BE...SQUARE!!!!



vem vill väl vara rutig. min skjorta är rutig. den e fiiin hejza

Kommentarer
Postat av: Monka

Haha, det var så jävla kul med de där skämten just då! Det behövdes i nattens brutala och icke-vänliga väder!



Huh, kiwi maddog nionde april? Det ska kollas upp! Skulle vara asum!!!



Skön bild btw ^^

2010-03-29 @ 00:42:08
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0