Vi sålde vår själ för Rock'n'Roll

Vad sker när jag dricker en hel liter kaffe ensam??? Det enda jag kan se fram emot nu är den äckliga kaffedarren som är en fruktansvärt ovärd livserfarenhet. Koffeinet pulserar friskt i mina ådror.

Fan vad jag hatar att vara ledig på måndagar. Jag vet att jag är cp som säger så; men jag blir bara så jävla slö och okreativ av att ha långhelg hela fucking tiden. Speciellt fre-mån. Det tappade sin charm rätt fort. Hoppas innerligt på ett jobb; så att man kan spendera tiden på ett bättre sätt och samtidigt göra sin framtid lite mera säker.

Känner bara att jag vill dra från Umeå nuuuuuu, kan det inte bli nästa måndag snart? Fy fan vad jag vill spy på hela Umeå. Fina fina Umeå, som har så stora ambitioner men som bara förstör för sig själv. Gamla, bekanta, nostalgi- och glädjefyllda Umeå. Hur mycket har jag inte uppskattat att växa upp i dina ramar? Men någonstans får det vara nog. Nu är nog.

Bla bla bla vill till Scharren och supa och lyssna på bra livemusik så att min tinnitus förvärras än mer eller nåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0