enstatslösning kanhända

Undrar varför jag felaktigt under flera år trott att The Cure var något jävla svensk deprimerande indie-pop-emo-band från 2000+ , när det i själva verket är så mycket mer än så. Det är engelskt, grundat under mitt älskade 70-tal, det har influenser av punk och det är BRA

Tänka sig. Alltid lär man sig något nytt.

Har äntligen gjort bort Israel-palestinakonfliktshoran nu, som hade deadline i februari.
Känns ungefär så här ι-------------------------------------------------------------------------------------ι skönt.

En sten mindre från mina axlar!

Skall bjuda mina kära klassisar på kanelizbullar imorgon. Gudis vad trevligt, ändå

Roligare än så här blev dessvärre inte detta inlägg. Bättre lycka nästa gång, önskar jag er läsare

Godernattttter

Kommentarer
Postat av: molly

LOL VA...........

2010-05-11 @ 11:58:58
Postat av: /innehavaren av denna blogg

hahahaha,lustigt nog så förutspådde jag denna kommentar redan innan den skrevs kära vän! men jag lovar dig, är det nog något jag inte är helt handfallen i så är det musikgenres och bra band



detta var alltså ett undantag, bra va?!?!?!



ps hoppas du hittat nåt fint för presentkortet btw! :) ds

2010-05-11 @ 15:55:33
Postat av: molly

nej jag börjar fan tvivla nu ;-)



ja, jag var och kollade lite i butiken idag :) men blev nervös för jag var ensam där och kändes mig utstirrad så spraaaang iväg:D

2010-05-11 @ 18:48:08
Postat av: /innehavaren av denna blogg

förstår det ;)



haha men gumzan, du får gå dit på en lördageftermiddag då, så kanske det är fler folk där = du kanske får torgskräck istället och spriiiiiinger iväg. Hoppas du finner något vackert någon dag i alla fall!

2010-05-11 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0