LOVELY



Underbart nog så skall jag få besöka underbara Borlänge än en gång även denna sommar. Kommer att bli så fruktansvärt jävla sinnesjukt roligt: festival är fan det bästa som fiiiinns. Glada människor, härlig sommarvärme, fekke 4-ever, asnice musik, spontanitet, chill, nya bekantskaper och ett sådant fantastiskt kravlöst ta-dagen-som-det-kommer-leverne. Det ideala levernet.

LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET!!!!

I sommar blir det ju forna BL3 som styr ett graff-kollektiv. Taggar riktigt mycket, vi ska bli kung på att måla. Det är sjukt svårt, men samtidigt askul! Funderar på att tvinga med Amandus så han får lära ut litegrann, som den gamla veteran han är

Skrev även klart ett CV igår, igen. Känns bra, får hoppas på det bästa

Denna sommar har nog rätt mycket att ge i alla fall. G-Ö-T-T

Imorgon ska jag se inte mindre än 5 konserter (blir säkert fler) på kulturisnattis. Kan nog bli kul?!?!?!?!?!

Nu ska jag få det jag suktat efter varje vakna timme denna vecka: söööööömn ♪♫♪♫

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0