nu ska jag aldrig mer ta begreppet PA100 i min mun

NU är jag 100 % klar med det äckliga PA100:at! Done and done, for ever and ever. Känns:

B
R
A


Det bästa var att skriva hela loggboken (okt-april) på en och samma kväll, dvs denna kväll. Tricket: Olika pennor, men inte systematiskt utan randomly, olika slarvighetsgrad på texten och som avrundning: Lite hopp och stamp så att bokhoran inte ser helt ny ut.

Man får inte vara dum när man kan vara smart, helt enkelt.

Idag har jag:

  • Ätit smörgåstårta eftersom min mor föddes för 55 år sedan. Det ÄGDE
  • Varit vegetarian i ett år. Det sista jag åt var grillad kyckling. För ett år sedan alltså. No more, no more, I say
  • Haft namnsdag. Tack till alla er som påpekade det (L)

Och till er som inte: F.........

skoja ;);););););)

bla bla imorrn ska jag pierca mig gött herrå

Kommentarer
Postat av: Oscar

Sugen på att hitte på nåt nån dag? slå en pling då :)

Peace, hoppas pa100 vart bra

2010-05-03 @ 02:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0