people are strange

Mitt internet-addiciton till trots, så har jag knappt petat på en dator denna helg (om man bortser från Spotify, men det är ju införstått). FB har lagts åt sidan, msn blivit dissat, min blogg ej uppdaterats och bloglovin icket lusläsits. Varav det sistnämnda lett till 102 olästa inlägg denna dag... *suckar ledsamt*

Har haft en chill helg. Finally har jag tagit del av den sköna, vuxna, uteserveringsvärlden. Bärs med Hanna och solen på TC. Monka gästade också på slutet! Livet är gott när livet är gott





Och slutligen två bilder för att påskina en av några stereotypa delar av Umeåiskt ungdomsleverne:
Chillin' at KajeN

(vi träffade dessvärre ej på någon Kaj-Anders denna gång. Och vi blev dessbättre ivägbjudna på bättre ståhej efter en kvart, så att vi slapp frysa vid Uman hela kväll'n)



ps alla bilder tagna av Hannizzzz. därav färre bilder på henne, och ej pga min narcissism ds

Kommentarer
Postat av: molly

varför ser det ut som lovas hand+cigg???

2010-05-09 @ 22:36:24
Postat av: /innehavaren av denna blogg

för att lova börjat röka!



skämt åsido, hannas hand och sen ger väl blirren extra specialeffekter = synvilla I guess

2010-05-09 @ 22:47:23
Postat av: Emma

uuhhhh, får rysningar när jag tänker på Kaj-Anders....



btw, det ser faktiskt exakt ut som lovas hand LOL!!!

2010-05-09 @ 22:52:55
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: linnea

ditt hår, såååå underbart fint!

2010-05-11 @ 19:39:31
URL: http://lmck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0