"Talar fröken svenska?"

Monka och Emma behagade ära mig med en visit denna kväll. Vi sket i superiet på peddogränd (med all rätt, det sög säkert) och såg Titanic istället. Kändes nödvändigt att se den med tanke på att det var ca 7 år sedan senast.


Emma visade dessutom denna parodi som två tjejer som kallar sig Dicegirls gjort;





För övrigt undrar jag vad felet är på all svenska som pratas i filmen (eller all och all, men de meningarna som är med); det låter skitkonstigt. Som att de bryter på något odefinierat språk.

PS Biblioteket kan die samtidigt som det burnar in hell, för satans vad irriterande att det var stängt idag OCKSÅ ("bla bla bla reparation hejrå"). Vilket innebär att jag måste vänta till måndag innan jag kan låna alla böcker jag suktat efter sedan i tisdags, looool. Lika bra att sluta upp med att läsa helt och hållet, om det skall hålla på på detta vis. DS

Kommentarer
Postat av: Emil

Hahaha, roligt klipp :)

2010-05-16 @ 20:37:42
URL: http://litenkrigare.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

hahaha visst äre? :) sjukt kul att de ändå satsat på det; samt att de tagit fasta på alla roliga grejer!

2010-05-16 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0