bettan bra


Förespråkar aldrig materialism (se kommande inlägg som jag förmodligen skriver inom 3 timmar), men jag måste bara än en gång hylla min älskade kniv Bettan till skyarna. Lagar omelett nu, och som sig bör har jag massa godheter i (diverse djurs likdelar osv, SKOJA, men greenthings). Mycket saker = mycket hackande, och Bettan kommer väl till pass. Vill på riktigt gråta av glädje när jag känner den tillfredsställande skärpan hon har. Så skarp - går igenom allt! Vassare än den vassaste vasstand*. Perfekt tyngd, perfekt grepp, perfekt koordination. Och det bästa av allt - det metalliska svischandet när man tar upp den smidigt, som precis sprunget ur vilken b-skräckfilm som helst - fast med mer etiska ändamål.


Älskarej Bettan. Nu är det omelettime, herråp!

PS Kan Norrlandshoran chilla lite åtminstone?! Kommer förmodligen bli fast hela helgen i läggan om det skall fortsätta på detta viset. Hmm. DS

* Refering till världens bästa Landet För Länge Sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0