Britta P snart zez viii

Tar en tentapaus nu på några h. Har skrivit koncentrerat sedan 11.00 imorse, så lite seg i huvudet blir man allt. It's a crazy feeling wrapping ma' brain.

Nu lyssnar jag på Britta P och taggar kvällens konsert FRUKTANSVÄRT JÄVLA ÄCKLIGT MYCKET!!!!!!


Konserter är verkligen livet, jag fattar verkligen inte varför man ges tillfällen så sjukt sällan. Hade jag kunnat hade jag gått på konserter varje vecka. Så jävla underbart.

Ska även bli kul att recensera lokalen Sagateatern ur konsertsynpunkt. Jag har endast varit där i teatersammanhang, så det ska bli kul att se hur det funkar ikväll.


Lyssnar vidare och gör mig ~~konsertfin~~ (man måste ju vara schnügg när man träffar celebriteter??????).

PS Vi skall även inviga den nya nachobaren vid järnvägstorget, innan konserten. Återkommer med recension om det senare! DS

Britta Persson i världens kanske bästa artistbild

Kommentarer
Postat av: molly

hur var nachobar?????? längtar efter din recension!!!!

2010-11-12 @ 15:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0