~cats day~

"Grattis på första advent"


Idag är det icke endast bara första advent. Det är även ~~kattens dag~~ (på riktigt, vet ej hur länge det existerat men det var väl nån nörd som hitta på't). Så vad passar väl bättre då än att publicera sommarbilder - för att öka hatet mot Norrlandshoran ytterligare ett snäpp - men även för att visa bilder på när gubben var beeebis:



 

Och ser här ser mitt lilla pucko ut ungefär nuförtiN:

 

PS1 Oki han dreglade precis ned halva min vänstra hand, happy cats day på dig med mongokisse...DS

 

PS2 Är medveten om att jag bär en Iron Maiden-tisha på bilden ovan. Vet ej vad som flög i mig; but I'll promise it won't happen again. DS


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså kisseee <3 Så himla söta trampdynor..

2010-11-28 @ 17:37:56
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

jaaa, han är min lille gooos <3 älskar honom trots det faktum att han är störd större delen av tiden!

2010-11-28 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0