cha cha bloggish



Det snöade massa idag. Lunch på Taj Mahal med NorgebesökarN (Linnslickepinn), Norriz och Tiniehoe. Mycket fint, gott och mättande. Go BL3 osv. Lav U guyz!

När ETQ råkade ta fel buss och var tvungen att åka till Mariehem med mig så var vi med om ännu ett snesteg, bortsett från bussförvirringen. Ett snesteg i ordets bokstavliga bemärkelse, till råga på allt. Jag halkade nämligen på halsnön, då jag i min dåraktighet bar mina bootz denna nederbördesfyllda dag. Föll som sig bör på samma jävla knä som jag skadade sjukt mycket för 3 veckor sedan - gången då jag cyklade omkull på isen.

Undrar hur det här med att gå skall te sig kommande dagar, det kommer nog bli ett bekymmer. Mitt vänstra ben har två knäskålar. The paaaain.

Tänkte även visa min nya frill. Bild där ovan. Nu ska jag inte göra changes med håret på ett tag, för denna gång känns det bara zuper. Har aldrig haft så här lite hår tidigare. Nästa steg är rakad skalle!!!!



Skoja, kommer aldrig görat.

Om jag nu inte får nå dille någon gång. Man kan ju aldrig veta.




Queen är bäst på LP.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

har typ lust att satsa pengar nu på att du faktiskt kommer att raka bort allt för du skulle ju ALDRIG klippa av dig ditt långa hår heller :) :) :) man ska aldrig säga aldrig 8-)

2010-11-10 @ 22:26:27
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Ahhh, vi borde styra upp en bettinggrupp på fb; "Alla vi som slår vad om att Filippa rakar av sig håret innan dec. 2011".



Intressant både att se folks satsningar men även att se utgången av hela vadet!!!!



Ty inte ens jag vet hundraprocentigt, för vem vet vilka smaskigheter framtiden har att erbjuda

2010-11-10 @ 22:39:57
Postat av: Emma

men vad modigt av dig att våga klippa så kort! :) är du nöjd? :)

2010-11-10 @ 23:00:05
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!



Fin blogg du har :)

Letar du efter damkläder & mode online så rekommenderar jag starkt www.modeplatsen.se

De har de bästa modet samlat på en sajt!



http://www.modeplatsen.se



Ha en bra dag.

Kram, J

2010-11-10 @ 23:19:10
URL: http://www.modeplatsen.se
Postat av: molly

Hej! Vilken fin blogg du har måste jag också säga :) Gå in på min blogg och tyck till vad du tycker! Jag skriver om allt från vardagsliv till mode och humor :)



Kram, M

2010-11-11 @ 01:09:32
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

hahahhahaa hade man kunnat gilla saker på blogg.se så hade jag gillat din kommentar 4-ever, mollzan!



where do they all come from??? känner mig utblottad inför hela världen.

2010-11-11 @ 01:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0