det doftar uuundeeerbaaart

Ok, lyckades precis åstadkomma den mest perfekta tårtbotten jag någonsin gjort i mitt 18- snart 19-åriga liv. Det ligger underligt nog någon slags lycka över det. Det där recept är guld (vad annars kan man vänta av klassikern "7 sorters kakor", i och för sig), och kakan i sig blir minst lycka gyllengul den med. Citron som smaksättning är GOTT.


Men jag är ju ingen baknörd längre, så jag skippar det tugget fr.o.m nu.

Imorgon skall jag äta mig fet, så jävla fet. Fan vad jag längtar!!! Har aldrig lagat mat själv till HELA familjen förrut (nu blir vi väl 12 styckna) så det blir spännande att se om jag passande nog failar sönder eller om det går fint.

Älskar att få köttätare att äta vegetariskt.

Sedan skall jag äntligen angöra visit på mina avsaknade hårdrocksfester med besökande Stockholmsbrushan efter middagen. Eftersom att jag alltjämt saknar att tillhöra en subkultur så är det faktiskt king att som omväxling få hänga mitt i en sådan ~~kontext~~ någon gång ibland.


Nu skall jag skura! Inte på knäna dock, som mina stackars förmödrar gjorde. Ack alla dessa för tidigt utslitna leder de fick erhålla.

Not fair. At alllllllllllllllllllllllll

Jävla värld.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

dock är ju dina knän paj sen du var cp när du var liten och alltid satt på knäna, till och med på stolar :-)

2010-11-05 @ 15:27:00
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0