ersmark och sånt



Ahhh, hittade en gammal ~bandbild~, sjukt roligt ju (minus ETQ). Ofta det ens finns bilder från detta synnerligen korta händelseförlopp i den till synes oändliga historien? Och ofta Lova var butchgurrrl 4-ever (beskåden: skjorta, väst, slirre + farfarshattN), vad hände med det?! Nu är det bara jag :( Skoja är inte butch är androgyn BIG DIFFERENCE!!!


Idag har såväl mina apostlahästar som alla mina övriga kroppsdelar beträtt Ersmarks marker för första gången under mitt 16-åriga Umeåförhållande. Med andra ord åkte jag linje 5 för första gången, mycket spännande må jag säga. Träffade Mikaela som jag inte sett sedan juli, och jag fick även träffa hennes lille sötnos!

En tre veckor gammal (ung?) snutteplutt, och hon var väl ungefär det sötaste jag sett i mina dagar. Hon sov i min famn och hade sig :´))) Gud så vackert, livets mirakel eller vad det heter.

Jaja, från glädje till sorg så ska jag läsa ca 300 sidor om våldtäkt nu. Roligare kan man faktiskt ha det. Men en hård verklighet bör inte glorofieras utan anledning, man måste vara medveten om samhällets baksidor också.

Ty annars kan förändring aldrig ske.


Piiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0