förvirringens tider

Jag har seriösa studieproblem. Varje gång jag sätter mig ned och skall läsa så börjar tankarna vandra iväg till 1000 andra grejer, och att hålla koncentrationen konstant under en längre period är tämligen omöjligt. Längtar enormt tills detta moment är över, det är nog det som är problemet.

Som tur var hittade jag en bok här hemma nyss som heter: "Konsten att lyckas med dina studier" som vänder sig till nyblivna studenter. Kanske kan va nåt!

Idag har jag och emma ~~gjort stan~~. Hon köpte SkeppshultarN, hennes nyblivne, bastante blå vän. Han är fin. Jag gick på ögonkontroll, språkade med folk på Red Dragon och sedan fikade vi på allas vårt älskade Station.

Men vänta! Det kommer mer! Jag var besviken eftersom att min klipptid blev inställd (nu måste jag leva med min asdryga lugg ännu en vecka, suck). Då fann jag att älskeskjortan jag beskådat hela augusti-september-oktober på Åhléns fortfarande fanns kvar. Den är så vacker och grann, och den fick följa med mig hem. Är inte materialist egentligen men jag älskar fan min älskeskjorta (L). Love U

Sedan konsumerade (uppmuntrar egentligen inte till konsumtion här, obs) jag en till sak som jag taggat länge. Nämligen en mansparfym. Skarp butchvarning, men det doftar fan så jävla gott, och då är man ju dum om man inte använder det "för att man inte ska"! Köpte dock ingen dyrjävel, har parfymer sedan innan (älskar parfymer) så jag nöjde mig med en billigare variant. Men fortfarande, nu ska jag gå runt och dofta fel genus.

Förvirrande för allmänheten!!! Men kung!!!!!!

Ja, det var pluggandet ja....

Cíao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0