fresh/notfresh



Jag måste erkänna en sak. Jag glömde deon idag. Hann endast promenera i 5-10 min med uni. som mål innan tanken flög upp i skallen: "Vänta, vänta. Jag rörde vid båda deodoranterna imorse...but did I use some?!?!?!!!". Kom fram till nekande svar.

Och sådant är ju verkligen en häxtanke som följer en hack i häl resten av dagen. Nyduschad men ändå ofräsch, eller vad...


Alltså summa summarum: Hur skall man någonsin kunna bli en del av urskogsnaturens utopi om man inte ens kan känna sig hel utan något jävla onaturligt, alkoholfyllt, parfymerat preparat? Pathetic.

Så jag försökte tänka att om jag hade varit en hippie på 70-talet som jag så gärna alltid önskar, så hade jag inte brytt mig ett skit. Det hjälpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0