justinas täckmantel

Jag och Emmzangurl sms:ar om det faktumet att Justin Beiber verkligen ser ut som en butchflata. På riktigt, varje gång jag ser en bild på pojkvaskern blir jag lurad, innan jag inser; "jahaaa, det var inte det - det var en haaan".

Låtom mig illustrera:


butchig pose någon?


Här är hon och hennes flickvänner visst är de zoeta?


butchiga clothes därtill.

Total genusförvirring!!!!! Men det kan kanske vara ~~roligt och spännande~~ det med.

Är dock övertygad om att jag har kommit på hans (hennes) hemlighet, därför hade jag tänkt stalka fram Justina Biebers QXanvändare nu.


Återkommer med eventuellt resultat senare!

Kommentarer
Postat av: JB

http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com/

2010-11-07 @ 22:47:40
Postat av: argfeministflatahhh

Shit, jag trodde fan det var jag på bilden! :O

2010-11-07 @ 23:33:35
Postat av: /innehavaren av denna blogg

hahahahaha så jävla underbart!!! klockers!

2010-11-07 @ 23:34:05
Postat av: /innehavaren av denna blogg

haha gumman du brukar typ dra posen på översta bilden, kanske därför. kikar man en snabbis finns det fan likheter, agreed on that one! men du har gröna ögon inte bruna :---)



och du är en riktig butchflata därtill, inte nån copycat som biebergubben (blir du sur när jag säger butch nu? ;;;;) )

2010-11-07 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0