recycling trivialities



Försöker komma på en enda grej som är tråkigare än bankbesök. Kommer inte på något. FYRTIOFEM JÄVLA MINUTER. Och alla som sitter där ser så jävla livslessa och uttråkade ut (jag såg förmodligen likadan ut jag med). Fy fan för att jobba i en sådan ostimulerande miljö, jag skulle ej klara en dag.


~Filosoferade~ när jag väl var där med all sysslolös tid det ger. Tänkte att tänk om det inte fanns pengar, då skulle banken inte finnas. Och då skulle de som jobbar där inte ha något jobb. Men sedan kom jag på att om pengar inte fanns så skulle folk inte behöva jobba, så det hade därmed inte gjort något. Bra va?!?!?!?!!!???!!

Tycker att vi inför byteshandel igen istället.
Så slapp man alla jävla bankväntartider

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

faktiskt smart tanke gumman!! du är min bästa ~filosoferarkompis~

2010-11-30 @ 00:40:02
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0