Rubber Soul

Skulle egentligen varit på Lykke Li i detta nu, i Stockholmet, lite trist i hjärtat känns det att det aldrig blev verklighet. Men istället har jag ett ganska fint substitut: har dammat av mina Beatles LP's, ty jag har införskaffat en nice stereo idag! LP-spelare, CD-spelare samt USB-port. Det bästa av allt är att man kan kopiera LP's till USB-minnet = jag kan konvertera alla mina fysiska LP's till mp3-filer!!!!


Framtiden ÄR här!!!!

Högtalarna sög som väntat dock, alldeles för lite bas och för mycket diskant (leder till skärande öronsmärta vid tinnitusvolym, vilket jag alltid har). Men dock bra ljudåtergivning rent generellt, så jag får köpa till kungliga högtalare vid senare tillfälle.

Brukar aldrig bli glad över att köpa saker, men nu är jag LYCKLIG för jag har inte lyssnat på LP på säkert 7 månader. Sjukt frustrerande att se skivorna stå och samla damm när det enda man vill är att lyssna på dem.


Älskar det gemytliga knastret, finns det något vackrare ljud? LYCKA


Nu blire tentish, tjarå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0