skräp och åter skräp. rubbish helt enkelt!

Sista dagen på drygizmomentet imorgon. Bara att tacka och ta emot! Den 15:e nov börjar äntligen det tredje och det jag förmodar även det roligaste momentet på kursen. Taggtagg, osv.

Note 2 self: Att vi ska besöka Hallongrottan på söder nästa gång vi beger oss till Estocolmo.

Hahaha, ibland är min hjärna så disträ att jag blir rädd för den på riktigt. Situationer som också kan tolkas som källor till humor, om inte annat. Inget ont som inte för något gott med sig, och sådär.


Tårtbak imorgon. Har typ inte bakat sedan jag var 16 känns det som. Vad hände med det egentligen.
Saker man aldrig får svar på.






Nu: zömn


MVH / den föredetta bakarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0