coming home after a dozen of walks?

Done and done, nu har jag sökt kurser till vårterminen. Eftersom att systemet är lika efterblivet som om det vorit sprunget från stenåldern, så fanns det endast två kurser som jag kände intresse nog inför, för att anmäla mig till. Alla A-kurser går nästan uteslutande på HT, vilket är kasst.

Det blev i alla fall Genus B, självfallet, men även Idéhistoria A. Kan bli sköj. Den som lev får la se, osv osv


Ogillar fortfarande mina dryga grannar lite. Varför ska de prata för? Varför ska de lyssna på äcklig techno för? BYT MUSIKSMAK FÖR HELVETE

Tur att jag har mitt The Knife som  ~~livar upp stämningen~~ i dessa tentaångestfyllda, mindre levnadsglada skrivningstimmar.




När jag och Jessigotten connectade med varandra på Omegle. Vafan hände med den sidan btw, slutade alla använda den eller? I och för sig hatar jag att chatta, varför skulle det då vara roligare att chatta med randoms...Inget vinnande koncept i mina öron, I tell ya'll


Åh snälla, ge mig chirre

Kommentarer
Postat av: molly

okej nu bestämde jag mig också, ska också söka idéhistoria!!! :D

2010-10-07 @ 19:14:44
Postat av: /innehavaren av denna blogg

jaaaa, gör det gumman (L)(L)(L) !!!!

2010-10-07 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0