HEJ DÅ CYKEL

Kan alla sluta höja macarones till skyarna? Kan alla bloggare sluta vara så jävla hippa och äta dem, baka dem, köpa dem i paris/new york/andra stora coola städer, kan alla sluta skriva recept på dem?!?!?! DE ÄR SÄKERT SKITÄCKLIGA.


Usch. Macarones får mig att tänka på en enda grej; Niotillfems äckliga jävla blogg. Det bästa jag gjort i mitt liv är att sluta följa (förstår inte ens VARFÖR jag började läsa sådan smörja från första början?).




Idag har vi besökt Midgård, några kamrater och jag. Det var sorgligt. Bara massa nya ansikten överallt, och avsaknad av alla utgångna, fina 91:or. Men kaffet var lika gott som alltid.

Sedan chillade jag på stan med min syster Hillevi, mycket trevligt. Spring i affärer, gott kaffe på Barista, och sedan kom vinterhoran.

Vinterhoran som dessutom ledde till att jag cyklade omkull utav helvete när jag skulle hem. Det blir sådär lönnhalt överallt, och Nygatan är ju som bekant alltid fylld med vatten vid cykeldelarna av vägen. Vatten, kyla, is. Med ett döljande täcke av snö därpå.

Så nu sitter jag här med två funktionsnedsatta knän (började blöda, och blev helt uppsvullen :´(  ), en stukad tumme, och en stor olust till att någonsin cykla mer i år.

Det värsta var inte att jag fick GÅ hem resten av vägen (cykeln pajade typ) med isande vindar på mina ömma knäleder (tortyr), utan att det var en gubbe som så fräckt cyklade förbi precis när jag ramlade, utan att fråga hur det gick!!!!!!! Vad är det för ett jävla sätt, jävla känslokalla, hjärtlösa monster. Tänk om jag slagit mig ordentligt?

Människor suger.

Smärtfyllda fredagshälsningar/ Fillieeezzz

Kommentarer
Postat av: Linnéa

GUMMAN!!! stackars dig :(



ps håller HELT med dig om macajävlarones

2010-10-22 @ 21:18:51
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0